„Takto si představuji perfektní zákaznický servis, chování personálu naprosto předčilo má očekávání, personál mi vyšel vstříc i s nevšedními požadavky, za což velice děkuji! Na snídani byl pestrý výběr a ostatní jídla v restauraci servírovali ve velkých porcích a chuťově byly naprosto výjimečná! Také jsme ocenili slevu v bufetu v termálním koupališti, které je jen kousek od penzionu. Pokoj byl moderně zařízený, prostorný a čistý. Vše proběhlo naprosto bez problému a určitě bychom se sem vrátili znovu.“
Na našich stránkách máme více než 70 milionů hodnocení od opravdových hostů, kteří se skutečně ubytovali.
Jak to funguje?
1
Prvním krokem je rezervace
Prvním krokem je rezervace
Hodnocení je možné napsat pouze po provedení rezervace. Jedině tak si můžeme být jisti, že naše hodnocení pocházejí od opravdových hostů.
2
Potom následuje pobyt
Potom následuje pobyt
Když se naši zákazníci ubytují, zjistí, jak jsou pokoje tiché, jak příjemný je personál a další věci.
3
A na konec hodnocení
A na konec hodnocení
Po skončení pobytu se s námi hosté podělí o svou zkušenost. My pak u každého hodnocení prověříme, jestli neobsahuje vulgární nebo diskriminující poznámky, a předtím, než je zveřejníme na naší stránce, ověříme jejich autenticitu.
Pokud jste rezervoval/a s námi a chcete napsat hodnocení, nejprve se prosím přihlaste.