„Zařízení je starší, trochu retro, ale všude čisto. Mohli jsme zaparkovat v garáži. Velká společná kuchyň s veškerým vybavením. Byli jsme v ubytování sami, tak nedokážu posoudit, jak funguje společná koupelna a kuchyň při plné obsazenosti. Paní velice vstřícná, ale ne vlezlá.“
„Krásné a stylové ubytování na nádherném místě.
Výborný a vstřícný majitel, který je vždy ochoten pomoci (možnost snídaně, teplé večeře i obědového balíčku přímo od hostitele byly vinikající).
Přímo z pensionu lze vyrazit pěšky na tůru do hor Durmitoru + majitel zná hory a doporučí trasy, nebo nabídne možnost doprovodu.
Parkování přímo před pensionem.
Je zde úžasný klid.
Doporučuji příjezd plánovat za světla, ve tmě se obtížně hledá správná křižovatka a navigace neumí přesnou adresu - majitel nám poslal video s příjezdem, podle kterého jsme cestu našli.“
„Jde turistické ubytování, se společným sociálním zařízením a společnou kuchyňkou. K dispozici je i samostatný apartmán, kde jsme ale ubytovaní nebyli. Snídaně byla skvělá.“
„Strávili jsme zde 2 noci a ubytování hodnotíme velmi pozitivně. K dispozici vybavená kuchyň, koupelna a oddělené WC. Paní majitelka byla přátelská a vstřícná.“
Na našich stránkách máme více než 70 milionů hodnocení od opravdových hostů, kteří se skutečně ubytovali.
Jak to funguje?
1
Prvním krokem je rezervace
Prvním krokem je rezervace
Hodnocení je možné napsat pouze po provedení rezervace. Jedině tak si můžeme být jisti, že naše hodnocení pocházejí od opravdových hostů.
2
Potom následuje pobyt
Potom následuje pobyt
Když se naši zákazníci ubytují, zjistí, jak jsou pokoje tiché, jak příjemný je personál a další věci.
3
A na konec hodnocení
A na konec hodnocení
Po skončení pobytu se s námi hosté podělí o svou zkušenost. My pak u každého hodnocení prověříme, jestli neobsahuje vulgární nebo diskriminující poznámky, a předtím, než je zveřejníme na naší stránce, ověříme jejich autenticitu.
Pokud jste rezervoval/a s námi a chcete napsat hodnocení, nejprve se prosím přihlaste.