„Velmi přátelské přijetí. Dostali jsme čaj a kávu zcela zdarma k tomu meloun a mohli jsme si posedět během deštivého dne v příjemné společenské místnosti.“
„Každý, kdo se nám v ubytování věnoval, byl velice milý a vstřícný. Pokoj i sociální zařízení bylo perfektně čisté. Jídlo (snídaně a večeře) bylo vynikající. Majitelé nás osobně zavezli na naši žádost do vzdálenějších vesnic, když nebyl k dispozici jiný řidič. Příroda kolem je ohromující. S tak vřelým přístupem jsem se ještě nesetkala.“
„Majitelé byli velice milí a pohostiní, ochotní se vším poradit. Ubytování je čisté, klidné a prakticky v centru města. Zahrnuje i nádhernou terasu s výhledem na hory a společnou kuchyni a společenský prostor. Snídaně byly velice dobré a bohaté.“
„Majitelé byli velmi milí. Ubytování bylo čisté. Snídaně byly výborné, mnoho zeleniny, ovoce, ale i sýr, párky, vejce a med. Vždy bylo z čeho vybírat. Terasa, kde se podávala snidaně, byla s krásným výhledem.“
Kakheti – 26 nejlepších bed and breakfast a penzionů
podle 17 292 recenzí B&B a penzionů na Booking.com
Na našich stránkách máme více než 70 milionů hodnocení od opravdových hostů, kteří se skutečně ubytovali.
Jak to funguje?
1
Prvním krokem je rezervace
Prvním krokem je rezervace
Hodnocení je možné napsat pouze po provedení rezervace. Jedině tak si můžeme být jisti, že naše hodnocení pocházejí od opravdových hostů.
2
Potom následuje pobyt
Potom následuje pobyt
Když se naši zákazníci ubytují, zjistí, jak jsou pokoje tiché, jak příjemný je personál a další věci.
3
A na konec hodnocení
A na konec hodnocení
Po skončení pobytu se s námi hosté podělí o svou zkušenost. My pak u každého hodnocení prověříme, jestli neobsahuje vulgární nebo diskriminující poznámky, a předtím, než je zveřejníme na naší stránce, ověříme jejich autenticitu.
Pokud jste rezervoval/a s námi a chcete napsat hodnocení, nejprve se prosím přihlaste.