„Při vstupu se ocitnete v jiném světě. Pan majitel se vám už od začátku naplno věnuje. Dostal jsem lepší pokoj, než jsem měl zaplacený. Pan Majitel mi vzal špinavé prádlo a za hodinu ho přinesl vyprané a čisté. Na to, že to je u frekventované silnice, v pokoji hluk slyšet nebyl. Výhled na kopce. Na pokoji sprcha. Toaleta společná na chodbě. Snídaně naprosto dostačující“
„Po 8 dnech treku West Highland Way ve velmi deštivém počasí bylo toto ubytování záchranou. Moc se nám líbilo vybavení a pohostinnost paní domácí, jako i lokalita kousek od centra.Opravdový rodinný hotel.“
„Výhled a zázemí ubytování je moc pěkné. Hostitelé jsou moc milý a rádi vám poradí s výlety apod. Ubytování je čisté. Nejdříve jsme nevěděli co znamená guest house. Je to rozdílné od hotelu, ale jsme rádi že jsme poznali jinou formu ubytování. Snídaně jsou sice tzv. continental breakfast (studené), ale stará se o vás Jane po celou dobu. Máte k dispozici vše základní, čerstvé pečivo, ovocnou mísu a uvaří vám čaj nebo kávu. Je velmi energická, popovídá si s vámi a naladí vás na den.“
Na našich stránkách máme více než 70 milionů hodnocení od opravdových hostů, kteří se skutečně ubytovali.
Jak to funguje?
1
Prvním krokem je rezervace
Prvním krokem je rezervace
Hodnocení je možné napsat pouze po provedení rezervace. Jedině tak si můžeme být jisti, že naše hodnocení pocházejí od opravdových hostů.
2
Potom následuje pobyt
Potom následuje pobyt
Když se naši zákazníci ubytují, zjistí, jak jsou pokoje tiché, jak příjemný je personál a další věci.
3
A na konec hodnocení
A na konec hodnocení
Po skončení pobytu se s námi hosté podělí o svou zkušenost. My pak u každého hodnocení prověříme, jestli neobsahuje vulgární nebo diskriminující poznámky, a předtím, než je zveřejníme na naší stránce, ověříme jejich autenticitu.
Pokud jste rezervoval/a s námi a chcete napsat hodnocení, nejprve se prosím přihlaste.