„Po problemech s klici bylo vsechno v poradku. Ubytovani bylo pekne, vybaveny kuchynsky kout, ale nebyl mozny pristup na balkon, daly se pouze otevrit balkonove dvere, pekny vyhled na jezero, vsude cisto. Ocenili jsme moznost parkovani.“
„Bohužel naprosto nedostatečné instrukce k nalezení ubytování. Hledali jsme velmi dlouho, i přes dodatečnou komunikaci po whatsapp jsme stále nemohli najít. Přitom stačilo jen několik vět a pár fotek navíc, aby bylo vše jasné. Takto nejasné instukce k ubytování jsem ještě nikdy nikde neměla. Pokazilo nám to celé odpoledne a večer, přijeli jsme unavení a poslední, co jsme chtěli, bylo hledat hodinu ubytování, nosit věci do 4. patra, protože výtah je nefunkční, a nakonec honit po pokoji dvě obrovské sršně a další létavý hmyz.“
„Dobrý poměr cena / výkon, menší pokoj pro tři, ale čistý, vybavený s vlastní soc. zařízení a výhledem na jezero. V baráku více bytů s více různými pronajímateli. Celková spokojenost za levnější ubytování.“
4 nejlepších B&B a penzionů
podle 471 hodnocení na Booking.com napsaných pro B&B a penziony
Na našich stránkách máme více než 70 milionů hodnocení od opravdových hostů, kteří se skutečně ubytovali.
Jak to funguje?
1
Prvním krokem je rezervace
Prvním krokem je rezervace
Hodnocení je možné napsat pouze po provedení rezervace. Jedině tak si můžeme být jisti, že naše hodnocení pocházejí od opravdových hostů.
2
Potom následuje pobyt
Potom následuje pobyt
Když se naši zákazníci ubytují, zjistí, jak jsou pokoje tiché, jak příjemný je personál a další věci.
3
A na konec hodnocení
A na konec hodnocení
Po skončení pobytu se s námi hosté podělí o svou zkušenost. My pak u každého hodnocení prověříme, jestli neobsahuje vulgární nebo diskriminující poznámky, a předtím, než je zveřejníme na naší stránce, ověříme jejich autenticitu.
Pokud jste rezervoval/a s námi a chcete napsat hodnocení, nejprve se prosím přihlaste.