„Majitelé naprosto úžasní a milí lidé. Přivítají Vás s úsměvem na rtech, se vším ochotně poradí a pomohou. Paní uklízečka také velmi milá, ochotná a usměvavá dáma. Umístění perfektní. Do lázní asi 100m, nádraží a obchod asi 300 m a lanovka na Stubnerkogel cca 600m. Byli jsme naprosto spokojeni.“
„Snídaně dostačující, paní se vzorně stará o čistotu a penzion působí útulně. Jen si vezměte svoje mýdlo, není k dispozici. Přidala by se i lednice na pokoj...“
„Nadherny vyhled do udoli z balkonu (apartman s vyhledem do udoli) i restauracni terasy, velmi mila, pohostinna a napomocna majitelka, utulne a prostorne ubytovani, velmi chutne vecere“
Na našich stránkách máme více než 70 milionů hodnocení od opravdových hostů, kteří se skutečně ubytovali.
Jak to funguje?
1
Prvním krokem je rezervace
Prvním krokem je rezervace
Hodnocení je možné napsat pouze po provedení rezervace. Jedině tak si můžeme být jisti, že naše hodnocení pocházejí od opravdových hostů.
2
Potom následuje pobyt
Potom následuje pobyt
Když se naši zákazníci ubytují, zjistí, jak jsou pokoje tiché, jak příjemný je personál a další věci.
3
A na konec hodnocení
A na konec hodnocení
Po skončení pobytu se s námi hosté podělí o svou zkušenost. My pak u každého hodnocení prověříme, jestli neobsahuje vulgární nebo diskriminující poznámky, a předtím, než je zveřejníme na naší stránce, ověříme jejich autenticitu.
Pokud jste rezervoval/a s námi a chcete napsat hodnocení, nejprve se prosím přihlaste.