„Hotel je po castecne rekonstrukci. Uz po vystoupeni z vytahu nam spadla brada z toho jak hotel uvnitr krasne vypada - opravdu na pohled krasne.Pokoje jsou opravdu velike, krasne, nove, ciste.... prvni dojem z ubytovani byl skvely - ale tim to bohuzel take skoncilo.“
„Při příjezdu na recepci, když se ukázalo, že jsem z CZ se mě ujal česky mluvící personál, ukázal mi, kde si mohu v místnosti s krbem usušit věci a zaparkovat motorku do garáže. Pokoj byl hodně veliký, čistý, stejně tak koupelna s obrovským sprchovým koutem. Na chodbách byly koberce, takže na pokoji nebylo slyšet, pokud někdo venku chodil.
Druhý den ráno jsem ukončil vynikající snídaní.“
5 nejlepších B&B a penzionů
podle 1 381 hodnocení na Booking.com napsaných pro B&B a penziony
Na našich stránkách máme více než 70 milionů hodnocení od opravdových hostů, kteří se skutečně ubytovali.
Jak to funguje?
1
Prvním krokem je rezervace
Prvním krokem je rezervace
Hodnocení je možné napsat pouze po provedení rezervace. Jedině tak si můžeme být jisti, že naše hodnocení pocházejí od opravdových hostů.
2
Potom následuje pobyt
Potom následuje pobyt
Když se naši zákazníci ubytují, zjistí, jak jsou pokoje tiché, jak příjemný je personál a další věci.
3
A na konec hodnocení
A na konec hodnocení
Po skončení pobytu se s námi hosté podělí o svou zkušenost. My pak u každého hodnocení prověříme, jestli neobsahuje vulgární nebo diskriminující poznámky, a předtím, než je zveřejníme na naší stránce, ověříme jejich autenticitu.
Pokud jste rezervoval/a s námi a chcete napsat hodnocení, nejprve se prosím přihlaste.